Штученко, Ірина Євгенівна2016-09-192016-09-192015Штученко І. Є. Ціннісно-мотиваційні детермінанти формування кар’єрної спрямованості студентів технічних спеціальностей / І. Є. Штученко // Проблеми екстремальної та кризової психології : зб. наук. пр. – Харків : НУЦЗУ, 2015. – Вип. 18. – С. 259-268.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23250У даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати досліджень ціннісних орієнтацій студентів технічних ВНЗ у період навчання у взаємозв’язку з прийняттям кар’єрного рішення. Виявлено особливості ціннісних орієнтацій у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв'язок між ціннісними орієнтаціями та кар’єрним рішенням.The given article concerns basic approaches in native and foreign literature connected with the problem of psychological determination of career orientation forming. Results of a research of technical higher school students’ value scales during their studying in the connection with making a career decision are shown. Features of value scales in groups of testees with different career orientation and also a connection between value scales and a career decision are revealed.ukвища освітаціннісні орієнтаціїкар’єрні орієнтаціїкар’єрне рішеннядослідженняvalue scalescareer orientationscareer guidancecareer decisionЦіннісно-мотиваційні детермінанти формування кар’єрної спрямованості студентів технічних спеціальностейArticle