Ларка, Людмила Сергіївна2023-06-012023-06-012023Ларка Л. С. Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / Л. С. Ларка // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – [Ч. 2]. – С. 716-717. – URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/1239/zbirnykberezen2023ch2sekciya5101.pdf, вільний (дата звернення 01.06.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65730Досліджені питання адаптації процедури проведення маркетингових досліджень на міжнародному ринку до Кодексу ICC/ESOMAR. Проаналізована роль окремих директив ESOMAR у забезпеченні якості маркетингових досліженьukESOMARмаркетингові дослідженняміжнародний ринокмаркетингДирективи ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринкуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464