Гутаревич, Ю. Ф.Редзюк, А. М.Дядченко, В. Л.2013-05-282013-05-282008Гутаревич Ю. Ф. Вплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигуна / Ю. Ф. Гутаревич, А. М. Редзюк, В. Л. Дядченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 10-15.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/229Одним з напрямів підвищення паливної економічності бензинових двигунів в режимах часткових навантажень і холостого ходу є перехід від регулювання потужності дроселюванням паливоповітряної суміші до комбінованого методу – відключенням частини циліндрів зі значно меншим рівнем дроселювання працюючих циліндрів. Пояснюється таке покращення паливної економічності зміною декількох показників роботи двигуна. В даній роботі розглядається питання зміни при переході до комбінованого методу регулювання індикаторного ККД - одного з основних показників двигуна, які визначають його паливну економічність.ukіндикаторний ККДдвигуни бензиновіхолостий хідпаливоповітряна сумішциліндриВплив методу регулювання потужності на індикаторний ККД бензинового двигунаArticle