Заруба, Віктор ЯковлевичПарфентенко, Ірина Анатоліївна2020-09-092020-09-092020Заруба В. Я. Кількісні методи в управлінні маркетингом [Електронний ресурс] : навч.-метод. посібник / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 106 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48093.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48093Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Кількісні методи в управлінні маркетингом". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань та контрольні питання. Призначено для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання.ukмаркетингові дослідженняпоняття прогнозуванняоб`єкти моделюванняраціональна детермінація дійрекламний бюджетКількісні методи в управлінні маркетингомBookhttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544https://orcid.org/0000-0002-3827-0108