Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаЛарка, Людмила Сергіївна2023-12-012023-12-012023Чернобровкіна С. В. Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства / С. В. Чернобровкіна, Л. С. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – № 4. – С. 29-32.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71414Висвітлено актуальність та значущість діагностики цифрових бізнес-комунікацій у сучасній маркетинговій діяльності підприємства. Показано необхідність стратегічної орієнтації підприємств на різноманітні цифрові канали комунікації зі споживачами в сучасних умовах. Перелічено основні форми сучасних цифрових бізнес-комунікацій, такі як контекстна реклама, соціальні медіа, мобільні додатки, відео- та аудіо-контент тощо. Наголошено на зростанні популярності за останні роки соціальних мереж, електронної комунікації, мобільних додатків та інших цифрових каналів, що створило унікальні можливості для досягнення цільової аудиторії. Відзначено, що цифрові бізнес-комунікації стають дедалі більш персоналізованими та спрямованими на індивідуальні потреби споживачів. Акцентовано увагу, що зі зростанням обсягу цифрових даних та різноманітності каналів взаємодії, виникає потреба в ефективній діагностиці та аналізі цифрових бізнес-комунікацій. Визначено якісні та кількісні методи діагностики цифрових форм бізнес-комунікацій.The relevance and significance of diagnostics of digital business communications in the modern marketing activity of the enterprise is highlighted. The need for strategic orientation of enterprises to various digital channels of communication with consumers in modern conditions is shown. The principal forms of modern digital business communications, such as contextual advertising, social media, mobile applications, video and audio content, are enumerated. The growing popularity of social networks, electronic communication, mobile applications, and other digital channels over recent years is emphasized, creating unique opportunities for reaching the target audience. It is noted that digital business communications are progressively becoming more personalized and aligned with individual consumer needs. Attention is drawn to the fact that as the volume of digital data and diversity of interaction channels expand, the need for effective diagnosis and analysis of digital business communications arises. Qualitative and quantitative methods of diagnosing digital forms of business communications are identified.ukбізнес-комунікаціїцифрові форми бізнес-комунікаціймаркетингова діяльністьmarketing activitiesdigital forms of business communicationsbusiness communicationsДіагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємстваDiagnostics of digital forms of business communications in the marketing activities of the enterpriseArticledoi:10.20998/2519-4461.2023.4.29https://orcid.org/0000-0001-6309-6466https://orcid.org/0000-0002-8184-5464