Васильцова, Світлана Олександрівна2024-08-262024-08-262023Конспект лекцій з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 76 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80431https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80431Конспект лекцій з дисципліни «Планування та аудит маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 «Маркетинг». Програма вивчення дисципліни передбачає набуття здобувачами освіти системних знань з теоретико-методичних підходів щодо планування та аудит маркетингової діяльності. Дисципліна «Планування та аудит маркетингової діяльності» розглядає ключові теоретичні й практичні питання організації маркетингового планування на підприємствах. Розробка й впровадження детальних і реальних маркетингових планів та програм ‒ кінцева мета планування маркетингу. Навіть суто формальне планування надає переваги підприємству або організації. Спонукаючи керівників підприємства постійно думати про майбутнє, планування визначає цілі і політику підприємства, приводить до більш скоординованої роботи. Крім того, ретельне планування допомагає ефективно використовувати ресурси, передбачати зміни мікро- та макросередовища й оперативно реагувати на них, а також готує до непередбачуваних змін. Завдяки плануванню маркетингу підприємство завжди налаштоване на ринок з його тенденціями, на потреби покупців і дії конкурентів. Крім того, дисципліна «Планування та аудит маркетингової діяльності» включає аналіз процесу аудиту маркетингової діяльності. Здобувачі здобудуть практичні навички оцінки маркетингових стратегій, виявлення переваг та недоліків, а також визначення можливостей для удосконалення діяльності підприємства. Конспект лекцій містить 14 тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.ukконспект лекційпланування маркетингової діяльностіаудит маркетингової діяльностімаркетингова діяльністьмаркетингмаркетингове плануванняКонспект лекцій з дисципліни "Планування та аудит маркетингової діяльності"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922