Грень, Лариса Миколаївна2023-07-282023-07-282019Грень Л. М. Механізми державного управління у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / Л. М. Грень // Вісник Національного університету цивільного захисту України. Сер. : Державне управління : зб. наук. пр. – Харків : НУЦЗУ, 2019. – Вип. 2 (11). – С. 126-138.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67558У статті розглянуто підходи щодо визначення дефініції «механізми дер-жавного управління» у дослідженнях вітчизняних та зарубіжних вчених; з‟ясовано практичне використання механізмів державного управління у роботах зарубіжних дослідників; проаналізовано напрацювання вітчизняних вчених щодо механізмів реалізації державної політики в галузі професійної (професійно-технічної) освіти; визначено й схарактеризовано механізми державного управ-ління у сфері професійної (професійно-технічної) освіти (політичний, адмініст-ративно-організаційний, нормативно-правовий, економічний, інформаційний) та розкрито їх роль у розвитку та модернізації даної сфери.The article discusses approaches to determining the definition of "public administration mechanisms" in the researches of national and foreign scientists; the practical use of state management mechanisms in works by foreign researchers has been clarified; researches by national scientists on mechanisms of state policy realization in the field of vocational (vocation-and-technical) training are analyzed; mechanisms of public administration (political, administrative, organizational, regulatory, economic, informational) in the field of vocational (vocation-and-technical) training have been defined and characterized, and their role in the development and modernization of this field has been revealed.ukмеханізми державного управлінняпрофесійна (професійно-технічна) освітакомплексний механізм державного управліннясинергетичний ефектpublic administration mechanismsvocational (vocation-andtechnical) trainingcomplex government mechanismsynergistic effectМеханізми державного управління у сфері професійної (професійно-технічної) освітиMechanisms of public governance in the field of vocational (vocation-and-technical) trainingArticledoi.org/10.5281/zenodo.3532737https://orcid.org/0000-0003-4466-6018