Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаПушкар, Олександр ІвановичШевченко, Марина МиколаївнаОсипова, Світлана Костянтинівна2022-05-272022-05-272021Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства / Ю. Л. Татаринцева [та ін.] // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2021. – № 11-12 (165-166). – С. 24-33.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57001У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.The article substantiates the methodological recommendations for managing corporate culture in the network. The importance of forming a corporate culture not only within the company, but also the dissemination of information about these processes outside, in particular on the pages of branded sites and social networks. Thanks to the proposed recommendations, the company can take a comprehensive approach to the dissemination of its own values, standards, preferences in the network, to form the necessary image that affects the financial results. The essence of related concepts to "corporate culture" is clarified and their interrelation is established. The basic principles of formation of corporate culture are generalized. It is proved that the management of corporate culture in the network meets modern market demands, it is necessary not only to maintain brand loyalty, increase sales, but also to attract investors.ukкорпоративна культурафінансові результатиуправліннясоціальна відповідальністьіміджпозиціонування брендууправління репутацієюінвестиціїцифровий маркетингон-лайн торгівляcorporate culturefinancial resultsmanagementsocial responsibilityimagebrand positioningSERMreputation managementinvestmentdigital marketingonline commerceВплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємстваThe impact of corporate culture management in the network on the financial results of the firmArticledoi.org/10.20998/2218-1849.2021.11.03https://orcid.org/0000-0003-2910-9280https://orcid.org/0000-0003-3592-3684https://orcid.org/0000-0003-2165-9907https://orcid.org/0000-0002-2381-1901