Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаСокол, Катерина МихайлівнаГарник, Людмила Петрівна2020-12-152020-12-152020Кобєлєва Т. О. Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації / Т. О. Кобєлєва, К. М. Сокол, Л. П. Гарник // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 198-200.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49865Комплаенс-программа – это универсальная, признана международным сообществом система противодействия комплаенс-угрозам и управления комплаенс-рисками, которая обеспечивает соответствие деятельности предприятия требованиям государственных органов, саморегулируемых общественных и других организаций, соответствие нормам права, правилам, рекомендациям, положением и стандартам, регламентирующих деятельность промышленного предприятия.ukміжнародна діяльністьефективністьпідприємстваіндивідуалізаціяОсобливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізаціїThesishttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380