Кітченко, Олена Миколаївна2023-11-272023-11-272023Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Маркетингові комунікації" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 29 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71257.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71257Курсовий проєкт з дисципліни «Маркетингові комунікації» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингових комунікацій, які дозволяють майбутнім фахівцям успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, плануванням та проведенням рекламної кампанії на підприємстві з метою підвищення ефективності його діяльності.ukметодичні вказівкикурсовий проєктмаркетингрекламастратегіякоммунікаціїМетодичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Маркетингові комунікації"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653