Косенко, Олександра ПетрівнаБалишева, В. Д.2014-09-172014-09-172013Косенко О. П. Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій / О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 54-62.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8839В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.Meaning of commercialization and promotion of innovation in Ukraine and characteristics of promotion of innovative products to market in the B2C and B2B sectors has been considered in the article. Finally, some recommendations are given as to use effective complex of promotion of innovative productsukінноваціїкомерціалізаціяпросуванняінноваційний продуктрекламаcommercializationpromotioninnovationinnovative productadvertisingПросування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інноваційArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697