Ігнатюк, Ольга Анатоліївна2021-12-132021-12-132006Ігнатюк О. А. Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід / О. А. Ігнатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Ploblems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2006. – № 12. – С. 241-247.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55244Розкрито сутність і зміст дефініцій "професіоналізм" та "професійна компетентність". Виділяються та обґрунтовуються компоненти професійної компетентності інженера: мотиваційно-вольовий, функціональний, комунікативний, рефлексивний. Зазначено, що наведені характеристики носять інтегрований, цілісний характер і є продуктом професійної підготовки в цілому.The essence and the maintenance of definitions "professionalism" and "professional competence" is opened. Components of professional competence of the engineer are allocated and proved: motivational-strong-willed, functional, communicative, reflective. It is marked, that the resulted characteristics have the integrated, complete character and is a product of vocational training as a whole.ukпрофесійна компетентністьпрофесійна діяльністьмотиваційно-вольовий компоненткваліфікаціяПрофесіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхідProfessionalism of the Person as Object of Studying: Systems ApproachArticle