Перерва, Петро ГригоровичКосенко, Андрій ВасильовичДьякова, Наталія МиколаївнаВинниченко, А. А.Целінська, Анна Андріївна2020-12-112020-12-112020Маркетинг інтелектуального продукту: ключові фактори успіху [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва [та ін.] // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : матеріали 8-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності, 25 вересня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2020. – С. 121-125. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49776.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49776ukоцінка ризиківінвестуванняконкурентоспроможністьприбутокзбут товарівмаркетинг-міксМаркетинг інтелектуального продукту: ключові фактори успіхуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329