Перерва, Петро ГригоровичКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаТкачова, Надія Петрівна2017-01-312017-01-312012Перерва П. Г. Формування факторів та показників кон'юнктури товарного ринку / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Зб. тез доп. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу”, 27-29 вересня 2012 р. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2012. – С. 193-196.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26786Дослідження кон'юнктури ринків промислових товарів реалізуються з використанням різних методик в залежності від поставлених завдань, наявної інформації і відтворюється певним набором показників, що в повній мірі характеризуються той чи інший ринок. Від складу цих показників, коректного представлення методів їх визначення, об’єктивності визначення міри важливості багато в чому залежить дієвість та ефективність управління підприємством.ukфактори кон'юнктуроутворюючітовар-субститутмісткість ринкувиробникиспоживачісередовище ринковеканали розподілуФормування факторів та показників кон'юнктури товарного ринкуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329