Шовкопляс, О. А.Зубань, Ю. О.Базиль, О. О.Лаврик, Т. В.Кравченко, Ю. А.Бражник, І. Є.2019-03-062019-03-062018Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті / О. А. Шовкопляс [та ін.] // Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 листопада 2018 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 114-120.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40106У роботі представлені результати експерименту з апробації змішаного навчання у Сумському державному університеті (СумДУ), започаткованого у 2016 році. Апробація моделі змішаного навчання дозволяє систематизувати та узагальнити накопичений педагогічний досвід викладачів.ukмодель змішаного навчанняосвітнє середовищеіндивідуальна освітня траєкторіятехнологія E-learningвиди навчальної діяльностіпедагогічний експериментОсобливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університетіThesis