Глухова, Світлана Вячеславівна2018-03-262018-03-262016Методичні вказівки для контрольних робіт з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг" : для студ. енергомашинобудівельного ф-ту заочної форми навчання / уклад. С. В. Глухова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – 27 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35310Метою вивчення курсу "Організація виробництва і маркетинг" є надання студентам знань з основ організації та структури виробничого процесу, систематичного підвищення рівня його організації, гнучкості реагування на зміни попиту, мобільності проектування та освоєння нової продукції (послуг); підтримання оптимальності функціонування з найменшими витратами; забезпечення високої культури трудової діяльності персоналу, спрямованої на точне і своєчасне виконання замовлень належної якості та конкурентоспроможності. Дані методичні вказівки призначені для систематизованого та впорядкованого виконання контрольних робіт відповідно до робочої програми навчальної дисципліни. Використання даних вказівок дозволить студентам оцінити свої знання та підготуватися до заліку з дисципліни.ukорганізаційні основи виробництвавиробничий процессітьове плануванняякість на виробництвідопоміжні виробництваенергетичне забезпечення виробництваенергоаудитенергоменеджментпромисловий маркетингМетодичні вказівки для контрольних робіт з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-8178-7532