Лаврентьєва, Л. С.Ларка, А. В.Шумаков, К. В.2017-05-302017-05-302009Лаврентьєва Л. С. Особливості ціноутворення при формуванні конкурентоспроможного асортименту продукції / Л. С. Лаврентьєва, А. В. Ларка, К. В. Шумаков // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 5. – С. 15-18.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29815Наведено сутнісне тлумачення категорій "асортимент продукції" та "конкурентоспроможність асортименту продукції" з позиції концепції стратегічного управління. Визначено доцільність ціноутворення за рівнем конкурентоспроможності продукції в сучасних ринкових умовах.The semantic interpretation of the production assortment and the production assortment competitiveness categories from a position of the strategic management concept is given. The expediency of pricing on a level of production competitiveness under modern market conditions is shown.ukконкурентоспроможністьцінаінтегральний показникАВС-аналізстратегічне управлінняОсобливості ціноутворення при формуванні конкурентоспроможного асортименту продукціїArticle