Давидов, П. Г.Ромашка, С. В.Ромашка, О. О.2016-05-192016-05-192015Давидов П. Г. Формування креативного стилю мислення в структурі когнітивного розвитку особистості / П. Г. Давидов, С. В. Ромашка, О. О. Ромашка // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – Вип. 44 (48) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2015 р. – С. 106-117.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21594Розкривається сутність пізнавально-креативного феномену та шлях і засоби його розвитку у професійній діяльності майбутнього спеціаліста. Аналізуються концепції вивчення психолого-педагогічних умов пізнавально- креативного мислення студентства та професіоналів, зокрема, теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ). Розглядається роль індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ) та науково-дослідної роботи студентів (НДРС) у формуванні критичного мислення та пізнавально - наукової творчості.The essence of the concept creativity and the ways of its development in the professional activity of the would-be specialist are analyzed. The conceptions of studying of psychological-pedagogical conditions of the creative thinking of the students and professionals are analyzed, in particular, the theory of solution of the inventive tasks (TSIT). The role of the individual teaching-researching tasks (ITRT) and scientificresearching students’ work (SRSW) in the formation of creative thinking and cognitine- scientific creativity .ukпізнаннятворчістьпедагогічні умовинаукове мисленняcognitivitycreativypersonepedagogy conditionsscientific thincingФормування креативного стилю мислення в структурі когнітивного розвитку особистостіFormation of creative style of thinking in the structure of the cognitive development of the individualArticle