Яковлєв, Анатолій ІвановичКосенко, Олександра ПетрівнаТкачов, Максим Михайлович2017-01-252017-01-252015Яковлєв А. І. Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду / А. І. Яковлєв, О. П. Косенко, М. М. Ткачов // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2015 р. – Суми : ФОП Ткачов О. О., 2015. – С. 205-207.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26614ukбрендвартість брендуфізичний зносфункціональне знеціненняекономічне знеціненнятехнологічне знеціненняпродуктове знеціненнятоварні знакиМетодичні підходи до вимірювання ступеня знецінення брендуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697