Ільїна, Ольга КостянтинівнаРайко, Діана Валеріївна2023-02-202023-02-202022Ільїна О. К. Інструменти формування іміджу підприємства на сучасному етапі / О. К. Ільїна, Д. В. Райко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 534.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62562ukімідж організаціїінструменти формування іміджуінструменти маркетингуінтегровані маркетингові комунікаціїІМКбрендингребрендингпросування товарів та послугрепутація фірмипрестиж компаніїінформування споживачівPR-діяльністьблагодійна діяльністьпропагандаІнструменти формування іміджу підприємства на сучасному етапіArticle