Міщенко, Марина Миколаївна2015-06-112015-06-112015Міщенко М. М. Філософія педагогічної майстерності І. А. Зязюна / М. М. Міщенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 169-178.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15307В статті розглядаються педагогічні погляди І. А. Зязюна, для яких властиво поєднання філософії, власне педагогіки, психології, етики та естетики. Наявність філософського бачення у даного автора відкриває різні грані освітнього процесу, стимулює пошук нових методологій, розкриває потенціал та перспективи розвитку освіти в зв’язку з соціокультурними умовами. Що стосується сутності педагогічної майстерності, якій присвячена стаття, то вона предстає як комплекс властивостей особистості викладача, необхідних для високого рівня професійної діяльності.The article focuses on the pedagogical looks of I. A. Zyazyun, which connection of philosophy, pedagogics, psychology, ethics and aesthetics is characteristic. Philosophical approach of author is given by a new look to the educational process, stimulates the search of new methodologies, exposes potential and prospects of development of education. In respect of pedagogical trade, it is a complex of the personal qualities of teacher, they necessary for the high level of professional activity.ukфілософія освітипрофесіоналізмосвітній процессоціокультурні умовиphilosophy of educationpedagogicspedagogical tradeprofessionalismФілософія педагогічної майстерності І. А. ЗязюнаPhilosophy of pedagogical trade of I. A. ZyazyunArticle