Поступна, Олена ВікторівнаЛядер, Андрій Сергійович2024-06-262024-06-262024Поступна О. В. Метод експертних оцінок в прогозуванні просування гастрономічного туру як дієвий інструмент для прийняття управлінських рішень в публічному секторі / О. В. Поступна, А. С. Лядер // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series : Actual problems of Ukrainian society development : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 1. – С. 78-82.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78775Стаття присвячена вивченню думки потенційних споживачів туристичних послуг щодо можливостей формування та просування гастрономічного туру в Україні. Автори на підставі результатів експертного опитування показують реальну картину з формування та просування гастрономічного туру в Україні. Отримані дані дають змогу побачити реальну картину стану й розвитку гастрономічного туризму в Україні, вивчити думку споживачів, з’ясувати ступінь їх розуміння цього питання, їх бачення найбільших викликів, що залишаються поза увагою представників публічного сектору, які спроможні прийняти ефективні управлінські рішення щодо перспектив і можливостей розвитку гастрономічного туризму та просування гастротурів в Україні.The article is dedicated to studying the opinions of potential consumers of tourist services regarding the possibilities of forming and promoting a gastronomic tour in Ukraine. Based on the results of an expert survey, the authors present a realistic picture of the formation and promotion of a gastronomic tour in Ukraine, which allows identifying problems and outlining necessary ways to solve them. The obtained data provide a clear view of the state and development of gastronomic tourism in Ukraine, allowing for the study of consumer opinions, understanding their perspectives on this issue, and identifying the major challenges overlooked by public sector representatives. These representatives are capable of making effective management decisions regarding the prospects and opportunities for the development of gastronomic tourism and the promotion of gastronomic tours in Ukraine.ukпублічне управлінняоргани публічної владиуправлінські рішенняпрогнозуванняперспективи розвитку туризмугастрономічний туризмпросування гастрономічного туруpublic administrationpublic authoritiesmanagement decisionsforecastingtourism development prospectsgastronomic tourismpromotion of gastronomic toursМетод експертних оцінок в прогозуванні просування гастрономічного туру як дієвий інструмент для прийняття управлінських рішень в публічному секторіThe expert evaluation method in forecasting the promotion of a gastronomic tour as an effective tool for making management decisions in the public sectorArticlehttps://doi.org/10.20998/2227-6890.2024.1.11https://orcid.org/0000-0002-0622-0966https://orcid.org/0000-0001-5710-1935