Болюх, Ірина ОлегівнаКобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПерерва, Петро Григорович2023-06-132023-06-132023Болюх І. Стратегічний маркетинг: концептуальні основи використання [Електронний ресурс] / І. Болюх, Т. Кобєлєва, П. Перерва // Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 22-23 березня 2023 р. / оргком.: Л. Гнатишин [та ін.] ; Львів. нац. ун-т природокористування. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2023. – Ч. 2. – С. 50-52. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66196.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66196Стратегічний маркетинг визначений як управлінська функція, відповідальна за виявлення, передбачення та задоволення потреб споживачів та отримання підприємством прибутку. Таким чином, стратегічний маркетинг – це одночасно філософія та набір методів, які вирішують такі питання, як дослідження, дизайн та розробка продукту, ціноутворення, упаковка, продаж та стимулювання збуту, реклама, зв'язки з громадськістю, дистрибуція та після продажне обслуговування.ukринокплануваннястратегіямаркетингпопитпропозиціяконкурентиСтратегічний маркетинг: концептуальні основи використанняArticle