Климентова, Марія ВіталіївнаКобєлєва, Тетяна Олександрівна2024-05-222024-05-222024Климентова М. В. Методи ціноутворення на наукову продукцію / М. В. Климентова, Т. О. Кобєлєва // Актуальні проблеми сучасної науки: теоретичні та практичні дослідження молодих учених : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 14 – 15 травня 2024 р. – Полтава : [б. в.], 2024. – С. 173-174.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77572Доведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.ukцінова політикаціноутворенняринокпопитпропозиціяприбутокзбиткиМетоди ціноутворення на наукову продукціюArticle