Райко, Діана Валеріївна2013-11-062013-11-062007Райко Д. В. Визначення розвитку промислового підприємства / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2007. – № 3 (19). – С. 110-114.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2885В даній статті було проаналізовано існуючи визначення «розвитку» з точки зору філософської та економічної категорій; дано визначення розвитку промислового підприємства; вказано його відмінність від існуючих на основі тези про підприємство як відкриту соціально-економічну систему з перевагами прозорості для споживачів, партнерів, персоналу; зроблено висновок про те, що сучасний розвиток підприємства можливий лише на основі маркетингу, оскільки підприємство ефективне тільки в разі його корисності для споживачів, тобто маркетинг є основою розвиткуThe article analyzed the exiting «definitions» from the point of view of philosophy and economics categories; a definitions of industrial enterprise development has been suggested; its distinctions from the exiting definitions has been revealed based on the thesis about an enterprise as an open socio-economic system transparency preference for consumers , partners and staff there has been concluded that modern enterprise development is possible when based on marketing, as any enterprise can be effective only under the condition of its usefulness for consumers, i.e. development is based on marketingukмаркетингова діяльністьрозвиток як філософська категоріярозвиток як економічна категоріяВизначення розвитку промислового підприємстваA definitions of industrial enterprise development has been suggestedArticle