Райко, Діана ВалеріївнаШипуліна, Юлія Сергіївна2023-05-122023-05-122023Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика" : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо підготовки освітньої програми "Маркетинг" за спец. 075 "Маркетинг" / уклад.: Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 32 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65053Метою підготовки маркетолога є формування фахівця з дослідження ринку, вивчення споживачів, їх потреб, складання товарного асортименту, організації діяльності підприємств у напрямку досягнення їх кінцевих цілей – задоволення потреб споживачів та отримання необхідного прибутку. Маркетолог повинен аналізувати та прогнозувати ринок товарів, які виготовляє підприємство. Це включає вміння збирати потрібну інформацію, обробляти її, аналізувати та приймати рішення щодо розробки нових виробів, ефективної системи збуту товарів, встановлення цін та організації рекламної кампанії. У цьому виданні надано рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», де вміщено всі необхідні дані про структуру та зміст курсової роботи, якими потрібно керуватися при її написанні та оформленні. Результатом написання курсової роботи з дисципліни “Маркетингова товарна політика” – це теоретичний розгляд обраної теми, характеристика підприємства, аналіз його діяльності, характеристика макро- і мікросередовища, аналіз конкурентних позицій товарів на ринку. На основі такого аналізу та з результатів попередніх курсових робіт необхідно розробити рекомендації з удосконалення окремих напрямків товарної політики підприємства: асортиментна політика, ринкова адекватність товару, дизайн товару та упаковка, система якості підприємства і система сервісу, імідж товару, конкурентоспроможність товару та ін.ukметодичні вказівкиекономіканавчальний процеспідприємницька діяльністьімідж товаруконкурентоспроможністьМетодичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-9307-103Xhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X