Дрепін, Іван МиколайовичРайко, Діана Валеріївна2024-12-192024Дрепін І. М. Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій [Електронний ресурс] / І. М. Дрепін, Д. В. Райко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 376-377. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84449.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84449ukекономічна діяльністьмаркетингринкові відносинимоделі міжкультурної комунікаціїприклади адаптації брендіврекомендації для компанійбізнесВплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегійArticlehttps://orcid.org/0009-0005-1148-6899https://orcid.org/0000-0002-9307-103X