Райко, Діана ВалеріївнаМороз, Н. А.2021-06-302021-06-302009Райко Д. В. Процес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за Канеманом / Д. В. Райко, Н. А. Мороз // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 250.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53310ukспоживачіповедінкові реакціїДеніель Канеманслабкі брендиПроцес прийняття рішення про покупку за допомогою моделі управління вибором та поведінкою споживачів за КанеманомArticle