Товажнянський, Леонід ЛеонідовичМамалуй, Андрій Олександрович2015-02-242015-02-242009Товажнянський Л. Л. Гуманізація – стратегічний напрямок розвитку інженерної освіти XXI сторіччя / Л. Л. Товажнянський, А. О. Мамалуй // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – Вип. 23-24 (27-28). – С. 3-13.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13115Стаття присвячена методології процесу гуманізації інженерної освіти в сучасних умовах. Технологічним базисом процесу гуманізації є інтеграційна система освіти. Для досягнення цих властивостей необхідно вести системну безперервну роботу в напрямку виховання та підтримки висококваліфікованого професорсько-викладацького складу університету, пошуку та виховання талановитої молоді шкільного та дошкільного віку, встановлення високих соціальних пріоритетів освіти в суспільстві.The paper is dedication of the methodological of the gumanithation process of engineering education on contemporary conditions. The basic technological of this process is integrative education system. For achievement of these properties it is necessary to conduct system continuous work on education and supports of highly skilled professors and teacher composition of university, search and education of talented young people of school and preschool age, establishment of high social priorities of education in society.ukшкола вищаосвіта вищапроцес навчально-виховнийосвіта технічнаНТУ "ХПІ"Гуманізація – стратегічний напрямок розвитку інженерної освіти XXI сторіччяGumanithation – the strategically direct development of the engineering education on the XXI centuryArticle