Крамськой, Дмитро ЮрійовичСиніговець, Ольга МиколаївнаПерерва, Петро Григорович2024-01-112024-01-112023Крамской Д. Ю. Особливості розвитку та використання міжнародного інформаційного маркетингу [Електронний ресурс] / Д. Ю. Крамськой, О. М. Синіговець, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 631-635. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72857В доповіді доведено, що поняття цифрового та інтернет-маркетингу досить тісно взаємопов'язані, що викликає труднощі в розрізненні цих понять і створює необхідність визначення їх основних функцій. Основними характеристиками інтернет-маркетингу є орієнтація на онлайн-сферу взаємодії з цільовою аудиторією, використання виключно інтернет-каналів дистрибуції та таких інструментів, як контекстна реклама, банерна реклама, email-розсилки та інформування за допомогою месенджерів.ukінформаційний маркетингрозвитокефективністьміжнародний бізнесдіджиталізаціяОсобливості розвитку та використання міжнародного інформаційного маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329