Чернишов, Владислав ОлеговичЛарка, Людмила Сергіївна2022-06-112022-06-112022Чернишов В. О. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 81-83.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57191Наведені підходи до впровадження маркетингових стратегій підприємства, висвітлено роль маркетингових досліджень в узгодженні маркетингових стратегій із загальною стратегією розвитку компанії.ukмаркетингові дослідженнямаркетингові стратегіїкомпаніяінформаційне забезпеченняРоль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компаніїThe role of marketing research in the strategic management of the company's marketing activityArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464