Кузьминський, Костянтин МиколайовичМехович, Сергій АнатолійовичПерерва, Петро Григорович2024-05-212024-05-212024Кузьминський К. М. Забезпечення якості продукції в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / К. М. Кузьминський, С. А. Мехович, П. Г. Перерва // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 27–28 березня 2024 року) = Network business: formation, problems, innovations : materials 14th Intern. sci. and practical internet conf. (Poltava, March 27–28, 2024). – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 23-27. – Отримано з http://www.commerce.puet.edu.ua/files/conf-issues280324.pdf, вільний (дата звернення 21.05.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77512Доведено, що різка зміна і збільшення попиту на ринку, конкуренція за ринки збуту готової продукції висуває на перший план питання управління виробництвом товарів і їх якістю. Тому, незалежно від форми власності, маркетингова діяльність на кожному підприємстві повинна бути ефективно організована і особлива увага повинна приділятися всебічному дослідженню ринку, оцінці можливостей фірми, а також розробці стратегічної програми її розвиткуukякість продукціїсистеми управліннявиробнича діяльністьринокглобалізаціямаркетингпідприємстваЗабезпечення якості продукції в умовах глобалізаціїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329