Пономаренко, Павло Миколайович2024-12-052024Пономаренко П. М. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування управлінської компетентності у майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах / Павло Пономаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2024. – № 3. – С. 28-39.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84037У статті охарактеризовано організацію педагогічного експерименту, що включав три етапи (констатувальний, формувальний та контрольний) та передбачав перевірку ефективності педагогічних умов формування управлінської компетентності у майбутніх офіцерів. Результати експерименту підтвердили їх ефективність та доцільність впровадження у освітній процес вищих військових навчальних закладів.The article describes the organization of a pedagogical experiment, which included three stages (declarative, formative, and control) and involved checking the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of future officers’ managerial competence. The results of the experiment confirmed their effectiveness and feasibility of introduction into the educational process of higher military educational institutions.ukпедагогічний експериментуправлінська компетентністьмайбутні офіцерипедагогічні умовиpedagogical experimentmanagerial competencefuture officerspedagogical conditionsЕкспериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування управлінської компетентності у майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладахExperimental verification of the pedagogical conditions effectiveness for the formation of future officers' managerial competence in higher military educational institutionsArticlehttps://doi.org/10.20998/2078-7782.2024.3.03https://orcid.org/0000-0002-2320-8723