Керницький, О. М.Шалімова, І. М.2016-12-152016-12-152016Керницький О. М. Проблема формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до застосування суб’єкт-суб’єктивної взаємодії у педагогічній діяльності / О. М. Керницький, І. М. Шалімова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 318-327.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25434У статті розглянуто основні параметри сучасної освіти, проаналізовано проблему підготовки майбутніх інженерів-педагогів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії у педагогічній діяльності через виявлення суперечностей. Визначено види взаємодії суб’єктів навчального процесу та основні ознаки суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Зазначено, що формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів має бути цілеспрямованим активним процесом їх взаємодії з науково-педагогічними працівниками та адміністративним складом ВНЗ.In the article the basic parameters of modern education, analyzed the problem of training future engineers-teachers for subject-subject interaction in educational activities through the identification of contradictions. The types of interaction between the learning process and main features of the subject-subject interaction. It is noted that the formation of professional competence of future engineers-teachers should be targeted active process of interaction with the scientific and teaching staff and administrative staff of the university.ukпрофесійна підготовкапрофесійна компетентністьсучасна освітанауково-педагогічні працівникиprofessional trainingprofessional competenceПроблема формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до застосування суб’єкт-суб’єктивної взаємодії у педагогічній діяльностіProblems of formation of future engineers-teachers to the use of subject-subject interaction in educational activitiesArticle