Бондар, Микола ІвановичЄршова, Наталя Юріївна2017-12-222017-12-222017Бондар М. І. Методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського обліку / М. І. Бондар, Н. Ю. Єршова // Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр. Сер. : Економіка. – Ужгород : УжНУ, 2017. – № 2 (50). – С. 291-298.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33584У статті запропонований методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського обліку. На прикладі наведено послідовність і алгоритм ціноутворення експертним методом. Результати розрахунку параметричної ціни нового продукту дозволяють зробити висновки щодо окупності витрат на його розробку і/або впровадження (за прийнятний термін), забезпечення необхідної норми прибутковості та ін.ukцінастратегічний управлінський облікпараметричний методінтегральний показник інноваційності продуктуінноваційність продуктуМетодичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського облікуArticle