Ілляшенко, Сергій МиколайовичРудь, Марія Петрівна2020-02-172020-02-172019Ілляшенко С. М. Управління маркетингом в умовах еволюції його видів / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листопада 2019 р. Вип. 2. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2019. – С. 80-81.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44432Досліджена еволюція видів маркетингу у часовому розрізі, починаючи з фрагментарного маркетингу початку 20 сторіччя і до сучасних найновіших його видів. Відповідно до розробленої авторами еволюційної схеми виконано аналіз нових видів маркетингу в системі: назва, сутність, сильні і слабкі сторони, рекомендації з застосування, наявні обмеження застосуванню. Розроблена і науково обґрунтована схема поетапного вибору видів і інструментів маркетингу конкретним товаровиробником (продавцем), який функціонує у певних умовах зовнішнього макро- і мікросередовища.The evolution of the types of marketing has been investigated, starting with fragmentary marketing of the early 20th century and to modern its newest species. In accordance with the authors of the evolutionary scheme, the analysis of new types of marketing in the system was developed: title, Essence, strengths and weaknesses, recommendations on application, limitations of use. Developed and scientifically justified scheme of gradual selection of types and tools of marketing specific commodity producers (seller), which operates under certain conditions, external macro-and microenvironment.ukінструменти маркетингумаркетинг відносиннейромаркетингпартизанський маркетинглатеральний маркетингхолістичний маркетингінтернет-маркетингмаркетинг соціальних мережаромомаркетингподійний маркетингблог маркетингвірусний маркетингУправління маркетингом в умовах еволюції його видівMarketing management in the context of its evolutionThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788