Ларін, Олексій ОлександровичСоколовський, Сергій АнатолійовичКайдалов, Руслан ОлеговичБаштовий, Володимир МихайловичВодка, Олексій Олександрович2016-04-202016-04-202015Дослідження динамічних характеристик спеціалізованого транспортного засобу, що має дворівневу нелінійну систему підресорювання / О. О. Ларін [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 62 (1171). – С. 17-22.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20997Стаття присвячена вивченню ефективності застосування нелінійного дворівневого підресорювання спеціальних транспортних засобів, яке спрямоване на підвищення плавності їх ходу. Наведені результати теоретичних досліджень, щодо характеристик відповідного транспортного засобу, як нелінійної системи. Побудовано математичну нелінійну дискретну динамічну модель даного транспортного засобу, на основі якої проведено серію досліджень щодо вільних коливань транспортного засобу, як консервативної нелінійної системи. Наведено результати порівняльного аналізу щодо частот та амплітуд коливань які встановлюються в транспортному засобі в лінійній та запропонованій дворівневій нелінійній компоновках при імпульсному збудженні, що прикладається до коліс даного транспортного засобу.The work deals with the definition of an effective way of the suspension on the specialized vehicles and is aimed on improvement of the smoothness of its movement (riding comfort). A riding comfort is an important operational feature of the modem vehicles that allow to protect the passengers and goods from the influence of the vibrations during the vehicle movement. These are especially important for the transportation of the dangerous goods.ukплавність ходуТЗвантажна платформаімпульсне кінематичне збуреннягармоніка коливаньride smoothnessДослідження динамічних характеристик спеціалізованого транспортного засобу, що має дворівневу нелінійну систему підресорюванняAn investigation of the dynamic characteristics of a specialized vehicle with a double-leveled system of nonlinear suspensionArticle