Азаренков, Володимир Ілліч2021-12-202021-12-202021Методичні вказівки до лабораторних робіт з курсу "Теорія кольору" : для студентів спец. 122 "Комп'ютерні науки" і 186 "Видавництво та поліграфія". Ч. 2. Сприйняття кольору / уклад. В. І. Азаренков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – 64 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55357Вплив кольорів на стан людини вже є беззаперечним фактом. Природні кольори дуже впливають на нас, та, бажаємо ми того чи ні, формують наш психологічний стан і фізіологічні якості. Колір – потужний засіб впливу на психіку людини. Сила кольору полягає в тому, що він здатний "обійти" захисні механізми свідомості та діяти на підсвідомому рівні. Широке використання колірної символіки, вплив кольору на психіку людини у сучасних засобах масової інформації та комунікацій — можна порівняти з сучасною зброєю, від якої людина слабо захищена. Саме тому колір стає дуже привабливим засобом для психологічних маніпуляцій та рекламних технологій у поліграфії. Це добре розуміють товаровиробники, лікарі, політтехнологи, провідні дизайнери та сучасні ілюстратори. Метою лабораторних робіт з курсу "Теорія кольору : Сприйняття кольору" є поглиблення та закріплення на практиці теоретичного матеріалу, викладеного в лекційному курсі, результатів дослідження проблем сприйняття кольору людиною і впливу його на психоемоційній стан споживачів.ukметодичні вказівкипсихоемоційний станкольорове коло Люшерафотонитеорія Е. Герінгатеорія Юнга – ГельмгольцаМетодичні вказівки до лабораторних робіт з курсу "Теорія кольору". Частина 2. Сприйняття кольоруLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0001-6305-4944