Товажнянська, Ольга ІгорівнаЧерепанова, Вікторія ОлександрівнаПерерва, Петро Григорович2021-02-112021-02-112020Товажнянська О. І. Роль цифрового маркетингу в світовій торгівлі / О. І. Товажнянська, В. О. Черепанова, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 198-200.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50972ukІнтернетелектронна комерціяторгівлясоціальні мережіРоль цифрового маркетингу в світовій торгівліThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329