Шипуліна, Юлія СергіївнаБожков, Д. С.2019-06-262019-06-262019Шипуліна Ю. С. Дослідження складових цінності товару для споживачів [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, Д. С. Божков // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 2-ї Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 23 квітня 2019 р. / Полтав. держ. аграрна акад. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2019. – Ч. 2. – С. 346-348. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851ukцінність товарускладові цінності товарустратегічний маркетингДослідження складових цінності товару для споживачівThesis