Єріцян, Багіш ХачиковичЛюбарський, Борис ГригоровичЯкунін, Д. І.2020-11-262020-11-262016Єріцян Б. Х. Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Восточно-Европейский журнал передовых технологий = Eastern-European journal of enterprise technologies. – 2016. – № 2/9 (80). – С. 4-17.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49501Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можливо використати при проектуванні швидкісного рухомого складу без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.ukкомбінований привідімітаційна модельшвидкість рухупневморессорлінійний двигунМоделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспортуArticledoi.org/10.15587/1729-4061.2016.66782