Шаповалова, Ю. В.Мірошник, Марія Володимирівна2015-04-202015-04-202011Шаповалова Ю. В. Оптимізація організаційної структури маркетингової служби промислового підприємства / Ю. В. Шаповалова, М. В. Мірошник // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 26. – С. 126-132.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14308У роботі розглядаються роль служби маркетингу в управлінні маркетинговою діяльністю на підприємстві в сучасних ринкових умовах, основні форми структурної організації служби маркетингу на підприємстві, а також на прикладі українського промислового підприємства розглядається існуюча служби маркетингу та пропонуються заходи щодо її оптимізації.The paper examines the role of the marketing service in the management of marketing activity at the enterprise in the current market conditions, the main forms of structural organization of marketing service at the enterprise, as well as on the example of Ukrainian industrial enterprise is considered the existing service marketing and proposes measures for its optimization.ukмаркетингова діяльністьуправління маркетингоморганізаційна структураринокспоживачіконкурентоспроможністьОптимізація організаційної структури маркетингової служби промислового підприємстваArticle