Перерва, Петро ГригоровичМирошник, Тетяна Олегівна2024-12-132024Перерва П. Г. Особливості створення та просування бренду університету [Електронний ресурс] / Перерва П. Г., Мирошник Т. О. // Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія : електронне видання / заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – [Підрозділ] 1.13. – C. 181-193. – URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30210, вільний (дата звернення 13.12.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84340В монографії визначено, що бренд в освіті, як поняття, виникає в результаті вдосконалення стратегій освітнього маркетингу та спирається на розуміння закономірностей масової свідомості. Для споживача бренд має соціальну значимість як знак приналежності до певного кола товариства. Споживачі освітніх послуг також цінять і професійне становлення роблять ставку і на престижність бренду одержаної освітньої послуги. До того ж бренд освітнього установи несе у собі елементи стилю, життя, оскільки відома марка освітньої установи вказує на придбання та використання освітніх послуг найкращої якостіukбренд споживачіосвітні послугиуніверситетиіміджринокспоживачіторгівельна маркаоцінка ефективністьОсобливості створення та просування бренду університетуBook chapterhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329