Круглов, Віталій ВікторовичМороз, Володимир МихайловичТерещенко, Діна Акрамівна2024-09-112024-09-112024Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Регіональний менеджмент і маркетинг" [Електронний ресурс] : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" денної та заочної форм навчання / уклад.: В. В. Круглов, В. М. Мороз, Д. А. Терещенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 25 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81125https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81125Регіональний менеджмент та маркетинг відіграють ключову роль у стимулюванні економічного зростання, розвитку та підвищенні конкурентоспроможності на регіональному рівні. У сучасному глобалізованому та взаємопов'язаному світі регіони виступають як динамічні економічні суб'єкти з унікальними характеристиками, ресурсами та потенціалом. Розуміння принципів, стратегій і практик регіонального менеджменту та маркетингу є важливим для політиків, бізнесу та зацікавлених сторін, які прагнуть використовувати регіональні переваги та ефективно вирішувати проблеми. Важливість регіонального менеджменту та маркетингу зумовлена їхньою здатністю сприяти сталому розвитку, просувати інновації та створювати цінності в межах певних географічних територій. Регіони охоплюють різноманітні галузі, сектори та громади, кожна з яких робить свій внесок у загальну економічну та соціальну структуру. Ефективне регіональне управління та маркетингові стратегії дозволяють зацікавленим сторонам використовувати місцеві ресурси, капіталізувати порівняльні переваги та максимізувати можливості для зростання і процвітання.ukметодичні вказівкисамостійна роботарегіональний менеджментрегіональний маркетингпублічне управліннярегіональний розвитокМетодичні вказівки до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Регіональний менеджмент і маркетинг"Learning Object