Свистунова, Карина РусланівнаПроскурня, Олена МихайлівнаПерерва, Петро Григорович2022-05-212022-05-212022Свистунова К. Р. Економічні принципи забезпечення якості послуг туристичного бізнесу / К. Р. Свистунова, О. М. Проскурня, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 720-722.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56925Проведені дослідження показали, що головною причиною лояльності туристичної клієнтури є надання якісного обслуговування. У перший раз гостя можна залучити хорошою рекламою, багатим інтер'єром або різноманітним меню, але вдруге він приходить завдяки професійній роботі персоналу і високій якості обслуговування, отриманого раніше.ukтуристичний бізнесякість обслуговуванняпопитринокефективністьЕкономічні принципи забезпечення якості послуг туристичного бізнесуThesis