Перерва, Петро ГригоровичМатросова, Вікторія ОлександрівнаПроскурня, Олена МихайлівнаВолченко, Анна СергіївнаГрідіна, А. О.2020-08-282020-08-282020Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі / П. Г. Перерва [та ін.] // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 6.2. – С. 411-427.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47869ukекономіка враженьемоційний маркетингособливості вражень споживачівринкові продуктитуристичні послугиІнноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесіBook chapterhttps://orcid.org/0000-0002-4851-8082