Дубініна, Оксана МиколаївнаІгнатюк, Ольга АнатоліївнаСереда, Наталія Вікторівна2024-11-192020Дубініна О. М. Педагогічна акме-технологія формування відповідальності професіоналів-лідерів у процесі професійної підготовки / Оксана Дубініна, Ольга Ігнатюк, Наталія Середа // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2020. – № 4. – С. 3-13.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83555Стаття присвячена проблемі формування відповідальності професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті. Автори бачать вирішення цієї проблеми шляхом розробки спеціальної педагогічної акме-технології. В роботі представлені характеристики структурних компонентів запропонованої технології (концептуальної, змістовної, процесуальних частин і програмно-методичного забезпечення). В ході дослідження визначено педагогічні умови формування відповідальності професіоналів-лідерів. Проаналізовано результати проведеного дослідження по встановленню впливу блоків факторів на сформованість відповідальності майбутніх професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті.The article is devoted to the problem of formation of responsibility among leader-professionals during the process of professional education at the university. The authors note that the solution to this problem is possible by developing a special pedagogical acme-technology. The paper presents characteristics of structural components of proposed technology (concept, content, procedural parts, software and methodology). In the course of this study, the pedagogical conditions for the formation of responsibility among leader-professionals were determined. The results of this study on the establishment of the influence of factor units on the responsibility formation of future leader-professionals in the process of their professional education at the university are discussed.ukблоки факторіввідповідальністьпедагогічна акме-технологіяпедагогічне дослідженняпедагогічні умовиструктурні компонентичинники впливухарактеристика акме-технологіїуніверситетfactor unitsresponsibilitypedagogical acme-technologypedagogical researchpedagogical conditionsstructural componentsfactors of influencecharacteristics of acme-technologyuniversityПедагогічна акме-технологія формування відповідальності професіоналів-лідерів у процесі професійної підготовкиPedagogical acme-technology of formation of responsibility among leader-professionals during the process of professional educationArticlehttps://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.01https://orcid.org/0000-0002-6928-0325https://orcid.org/0009-0005-6305-8802https://orcid.org/0000-0001-8472-0117