Jarraf, M.Garnyk, Liudmyla Petrivna2015-06-162015-06-162015Jarraf M. Contemporary concept of multicultural education / M. Jarraf, L. Garnyk // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 84-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15375Article is devoted to philosophycal interpritation and critical rethinking of multicultural education consept. In the article are observed cultural, political, ideological aspects of multicultural education in Western and in Eastern countries considering diametrically opposite points of view represented by followers of eurocentrism and orientalism in their eternal antagonistic dispute.Стаття присвячена філософській інтерпритації та критичному переосмисленню концепції мультикультурної освіти. У статті розглянуті культурні, політичні, ідеологічні аспекти мультикультурної освіти у західних та східних країнах з урахуванням діаметрально протилежних поглядів послідовників євроцентризму та орієнталізму, представлених у їх нескінченному антагоністичному диспуті.enmulticultural educationorientalismnational paradigmhigher educationcross-cultural educationcultural brokerорієнталізмнаціональна парадигмакросс-культурна освітакультурний брокерContemporary concept of multicultural educationСучасна концепція мультикультурної освітиArticle