Скрипченко, Н. В.Мошкович, Д. О.Тимофєєв, Дмитро Володимирович2018-10-312018-10-312015Скрипченко Н. В. Патентні дослідження як інструмент маркетингу / Н. В. Скрипченко, Д. О. Мошкович, Д. В. Тимофєєв // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта (SIDEC 2015) : зб. пр. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-2 жовтня 2015 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 211-213.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38173ukмаркетингові дослідженнямаркетингмаркетинг традиційних товарівринок інтелектуальної власностіПатентні дослідження як інструмент маркетингуThesis