Косенко, Олександра Петрівна2018-01-222018-01-222017Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг промислових підприємств" : для студ. заочної форми навчання / уклад. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 32 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34063Дані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Промисловий маркетинг» і мають допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по дисципліни. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях з курсу «Промисловий маркетинг» і має на увазі самостійне більш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота з дисципліни «Промисловий маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань промислового маркетингу.ukробота контрольназміст роботиструктура роботиоформлення роботиринок підприємствспоживачікон'юнктура ринкусегментування ринкутовартуризмрекламаціноутвореннязбуткомунікаціястратегіяплануванняконтрольМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг промислових підприємств"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697